Status pr. 19/3-1999

Ruderne og instrumentbordet er nu afmonteret, så det sidste indvendigt kan blive slebet. Alle huller er nu også dækket af så de sidste ufremkommentlige steder kan sandblæses.

Vinduerne og instrumentbordet er pille ud så jeg kan komme til at slibe de sidste steder indvendig. Posen indeholder ledningsnettet. Efter disse billeder blev taget, blev alle huller indvendig tapet til. Påskeferien skal forhåbentligt bruges til at slibe, sandblæse og give den et lag grunder indvendig.
Hmmmm, gad vide hvornår den kommer på gaden igen.
Når det indvendige er malet, er planen at rykke denne store røde klump op. Moterrummet ser forøvrigt nemt ud at gøre pænt igen. Der ser ikke ud til at være rust nogensteder hernede. Men en motorrumsvask og et lag maling ville gøre underværker.
Her ligger det fæle instrumentbord. Da jeg ikke har nogen diagram over ledningsnettet til instrumenterne, var jeg nødt til at tegne et selv. Derudover tapede jeg sedler til samtlige ledningsbundter som beskrev hvilket instrument de tilhører. Instrumentbordet ser rimeligt pænt ud bortset fra at det er revnet. (Dette er åbenbart ikke et ualmindeligt fænomen)
Øv, så slap jeg alligevel ikke. Dette er dog det eneste sted i bunden som det lykkedes mig at slå hul igennem. Dette skal også svejses, men det venter jeg med til den ellers er klar til maleren.
(I husker nok at jeg ikke må svejse her)